Ingin menjadi agent topup?
Mencari pendapatan lebih?
Tercari-cari keuntungan yang lebih?
Mencari pendapatan lebih?
Tercari-cari keuntungan yang lebih?
Mulakan perniagaan Anda dengan Modal SERENDAH RM40!! Perniagaan yang mampu memberikan pulangan hasil kepada anda dengan risiko yang rendah. Melalui Ezyreload Top-up anda berpeluang menjana pendapatan dengan menjual prepaid CELCOM,DIGI,MAXIS dan U-MOBILE yang menjadi keperluan ramai pengguna.
Hanya 2 Langkah Mudah:
* DAFTAR - RM40 (RM10 dikembalikan sebagai modal)
* MULAKAN PERNIAGAAN
Ya... Langkah yang mudah dan RISIKO yang RENDAH . Jadi anda tidak perlulah risau.. Hanya jalankan perniagaan anda dan jana wang tiap-tiap hari.
Perniagaan Ezyreload top-up ini tidak perlu mencari downline. Ini kerana bisnes ini bersifat 'Real Time Income' bukan MLM. Semakin banyak anda membuat jualan semakin banyaklah keuntungan yang anda akan perolehi. Malahan saya berani jamin anda akan mendapat RM$$$ sehari jika anda kuat berusaha.
Pilihan terbaik untuk pakej anda.
PAKEJ G1
RM40.00 (RM10 akan diberikan sebagai MODAL)
* Komisen rekemen rakan RM15.00
PAKEJ G2
RM140.00 (RM20 akan diberikan sebagai MODAL)
*Komisen rekemen rakan RM30.00
Produk yang ditawarkan:
Maxis, Celcom, Digi, Italk, Umobile
MARGIN
PAKEJ G1
PRODUK | MARGIN | NILAI DIJUAL |
MAXIS ELOAD | 2.0% | RM3.00 - RM100.00 |
CELCOM ELOAD | 3.5% | RM3.00 - RM100.00 |
DIGI ELOAD | 1.0% | RM5.00 - RM100.00 |
DIGI ELOAD USSD | 1.0% | RM10.00 |
ITALK PIN | 9.0% | RM10.00 |
UMOBILE PIN | 2.0% | RM10.00 |
PAKEJ G2
PRODUK | MARGIN | NILAI DIJUAL |
MAXIS ELOAD | 2.5% | RM3.00 - RM100.00 |
CELCOM ELOAD | 4.0% | RM3.00 - RM100.00 |
DIGI ELOAD | 1.5% | RM5.00 - RM100.00 |
DIGI ELOAD USSD | 1.5% | RM10.00 |
ITALK PIN | 9.5% | RM10.00 |
UMOBILE PIN | 2.5% | RM10.00 |
*Digi Eload hanya boleh ditopup dari jam 8.30pagi - 12.00mlm sahaja.
FORMAT SMS
CARA-CARA TOPUP
MAXIS ELOAD (KOD PRODUK M)
Format:
RLD 3 0125795054 MContoh untuk Topup Maxis RM3
Format:
RLD 3 0125795054 MContoh untuk Topup Maxis RM3
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344 / Server Celcom 019-5965099
CELCOM ELOAD (KOD PRODUK C)
Format:
RLD 3 0195155244 C
Contoh untuk Topup Celcom RM3
Format:
RLD 3 0195155244 C
Contoh untuk Topup Celcom RM3
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344 / Server Celcom 019-5965099
DIGI ELOAD (KOD PRODUK D)
Format:
RLD 5 0195155244 D
Contoh untuk Topup Digi RM5
Format:
RLD 5 0195155244 D
Contoh untuk Topup Digi RM5
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344 / Server Celcom 019-5965099
ITALK PIN RM10 (KOD PRODUK I)
Format:
PIN 10 I
Format:
PIN 10 I
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344 / Server Celcom 019-5965099
- PIN perlu diberi kepada customer anda
UMOBILE PIN RM10 (KOD PRODUK U)
Format:
PIN 10 U
Format:
PIN 10 U
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344 / Server Celcom 019-5965099
- PIN perlu diberi kepada customer anda
DIGI ELOAD USSD RM10 (KOD PRODUK S) - Utk server MAXIS sahaja
Format:
0163456789.S10
Format:
0163456789.S10
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344
- Pelanggan anda akan menerima topup secara autoreload
Format Untuk Pertanyaan Baki / mendapatkan no. akaun syarikat.
Sila taip :
BAL
Sila taip :
BAL
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344 / Server Celcom 019-5965099
Format Untuk Transfer Baki diantara agen ke agen
Sila taip :
TCC 1234 0123456789 100
Sila taip :
TCC 1234 0123456789 100
- Hantarkan ke Server Maxis 012-5212344 / Server Celcom 019-5965099
PANDUAN TOPUP PELANGGAN
Pastikan anda ikuti format sms yang betul seperti diatas. Sekiranya anda tidak menerima sebarang respon dari server, kemungkinan FORMAT yang anda masukkan adalah tidak tepat atau salah.
Untuk topup nilai lain, anda hanya perlu menukarkan nilai itu sahaja samada 3, 4, 5, 6 atau sebagainya. Pastikan baki mencukupi untuk anda topup pelanggan, sekiranya baki tidak mencukupi, proses topup tidak akan dilakukan.
Bagi TELCO di atas, MAXIS, CELCOM dan DIGI - Pelanggan akan di tambah nilai secara Autoreload (masuk terus ke dalam handphone pelanggan) dalam masa antara 30 saat hingga 3 minit, bergantung kepada sistem pengendali rangkaian.
Untuk produk Eload, dalam tempoh 3 jam, anda tidak boleh topup nombor dengan nilai yang sama, sekiranya anda ingin topup juga nombor tersebut, hendaklah meletakkan nilai yang berbeza, ini bertujuan sebagai protection agar anda tidak melakukan kesilapan. Untuk pembelian no PIN, anda boleh lakukan sebanyak mana yang anda perlukan.
Seperti lain-lain server, anda akan menerima mesej pengesahan samada topup itu berjaya atau gagal berserta makluman baki terkini untuk setiap transaksi topup yang anda lakukan. Untuk lebih jimat, sila masukkkan no. SERVER MAXIS & CELCOM ke dalam senarai aktiv10 & Xpax anda. Perlu diingat, no. SERVER adalah untuk urusan penghantaran mesej topup dan pertanyaan baki sahaja.
MASALAH YANG BIASA DIHADAPI OLEH AGEN
1. PELANGGAN TIDAK MENERIMA TOPUP.
Perkara ini biasa terjadi disebabkan kerana, kemungkinan pelanggan memberi nombor prepaid yang salah atau anda sendiri tersilap menaip nombor prepaid pelanggan yang hendak di topup itu. Sila pastikan dengan betul nombor yang hendak di topup sebelum anda menghantar SMS tersebut. Sekiranya anda tersilap menghantar nombor prepaid, orang lainlah yang akan menerima topup itu. Anda digalakkan untuk mencatit setiap urusan topup yang anda lakukan. Ini sebagai rujukan sekiranya terjadi perkara sebegini dan sebagai bukti urusan antara pelanggan, anda dan kami.
2. TOPUP LAMBAT DITERIMA OLEH PELANGGAN.
Perkara ini mungkin juga akan terjadi disebabkan pada masa-masa tertentu kemungkinan terlalu ramai orang yang sedang topup dan system rangkaian server Maxis dan Celcom terlalu sibuk mengendali dan memproses topup.
3. PERKARA LAIN YANG MUNGKIN TERJADI.
SMS yang anda hantar tidak sampai ke server kami. Ini mungkin juga disebab ketika anda menghantar sms itu, tiada atau kurang liputan rangkaian. Ini juga disebabkan mungkin kerana kesibukan pengendali rangkaian yang sedang melakukan kerja-kerja maintain system rangkaian mereka. Masalah ini biasanya jarang berlaku. Setiap kali anda topup pelanggan, sila pastikan mesej yang dihantar itu betul-betul telah berjaya dihantar.(aktifkan delivery report) Sekiranya sms anda berjaya dihantar, bermakna pelanggan anda berjaya ditopup. Setelah pelanggan berjaya ditopup, anda akan menerima mesej pengesahan beserta makluman baki terkini dari server kami.
Maklumat/Pertanyaan
Hubungi :
SMS @ CALL
0176966679 @ 0134023585 ( lan )
angelanfreedom@gmail.com
Saya sedia membantu anda!!! :)